Vyšlo nové číslo Czech and Slovak Journal of Humanities z řady Historia artium

Středa 17. červenec 2019, 20:12

Obsah

 

The Ruler Representation in the Hungarian Illustrated Chronicle

Barbora Toth

 

Franciscans – The Face of the Order in Urban Visual Communication of Early Modern Hungarian Kingdom

Katarína Kolbiarz Chmelinová

 

Pietro Lamo e la scelta del volgare toscano per la sua guida  „Graticola di Bologna“

Marinella Pigozzi

 

Una sorprendente presencia de una muestra del nazarenismo español en las colecciones del obispado de Olomouc (República Checa)

Pavel Štěpánek

 

„VERA EFFIGIES“… (?) Limits of Truth in the Early Modern Portratis

Ingrid Halászová

 

Elisabeth von Salm-Reifferscheidt as patron of the arts and the newly discovered portrait of a boy by Arnold Böcklin

Petr Tomášek

 

Media Coverage and Criticism of the Bauhaus in the Czechoslovak Interwar Press

Markéta Svobodová

 

An active and contemplative way of life in selected interpretations of Erwin Panofsky

Stanislava Kustrová

 

Lacuna e integrazione nel restauro dei metalli archeologici: oltre la ricomposizione, verso la restituzione dell’opera. Riflessioni e proposte, tra teoria e prassi

Vilma Basilissi – Simona Pannuzi – Marta Giommi – Laura Rivaroli

 

Univerzita Palackého v Olomouci, ed. Pavel Šopák

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)